• Duurzame geschenken

  • Op maat leverbaar

  • Maandenlang een eye-catcher

Een leverdatum kies je zelf

Wil je de BloomsBoxen op een specifieke dag bezorgd hebben? Onze bezorgdienst GLS levert de BloomsBoxen maandag t/m vrijdag bij huis- en bedrijfsadressen. BloomsBoxen die voor 12:00 uur besteld zijn kunnen we dezelfde dag nog verzenden. Heb je na 12:00 uur besteld, dan zit er één werkdag tussen de besteldatum en de eerst mogelijke bezorgdatum.

Kies liever voor een dag eerder

GLS streeft er naar 95% van de BloomsBoxen binnen 1 werkdag te leveren. Het kan dus voorkomen dat jouw BloomsBox langer onderweg is. Moet jouw BloomsBox écht op een bepaalde datum binnen zijn? Neem dan geen risico en bestel de BloomsBox voor 1 of 2 dagen eerder! De BloomsBox kan namelijk prima 5 a 6 dagen ongeopend blijven.

Wat zijn de bezorgkosten?

In Nederland betaal je € 6,60 ex BTW verzendkosten voor 1 BloomsBox. In Belgie is dat € 7,90 en in Duitsland € 8,90. De prijs voor het verzenden van meerdere BloomsBoxen tegelijk wordt berekend op het moment dat je de BloomsBoxen in je digitale winkelwagentje legt.

Naar meerdere adressen verzenden?

Wil je in één keer meerdere BloomsBoxen verzenden, bijvoorbeeld als relatiegeschenk of als kerstcadeau voor alle medewerkers? Stuur ons dan een Excel-bestand met de adressen! We verzenden naar alle landen binnen de EU.

Wat is de levertijd van relatiegeschenken?

Wil je meerdere (gepersonaliseerde) BloomsBoxen ontvangen? Houd dan rekening met de volgende levertijden:

25 tot 99 stuks > circa 4 werkdagen

100 tot 249 stuks > circa 1 week.

250 tot 999 stuks > circa 2 weken

vanaf 1000 stuks > circa 4 weken.

Voor de BloomsBox Mini geldt een levertijd van 5 werkdagen bij 50-200 stuks en 2 weken bij 200-500 stuks.